Het was even wachten donderdagnamiddag op het koningspaar voor het bezoek aan het Museum voor Schone Kunsten (MSK).

Het koningspaar werd verwelkomd door de directeur van het MSK Catherine Verleysen, en haar dochtertje mocht een ruiker bloemen overhandigen aan de Koningin.

Ook burgemeester Mathias De Clercq, Oost-Vlaams waarnemend gouverneur Didier Detollenaere ,Vlaams minister-president Jan Jambon ,  schepenen Sami Souguir en Bram Van Braeckevelt waren aanwezig.

In een 3-tal kamers mocht de aanwezige pers de nodige foto's nemen onder een streng toezicht.

Een impressie..

Foto's Didier De Wever - Video Jacqueline Dumortier