Van woensdag 13 mei tot en met zondag 17 mei verandert de historische binnenstad van Gent in
één groot openluchtrestaurant met Gent Smaakt, één culinaire ontdekking.
Dit culinair “festival”,
reeds aan haar 14 de editie toe, is gratis toegankelijk en spreidt zich uit over meerdere Gentse
centrumpleinen, tijdens deze culinaire wandeling betaald de bezoeker enkel wat hij of zij eten en
drinken.
Gent Smaakt richt zich expliciet op een breed publiek, foodies, gezinnen, Gentenaars en
andere bezoekers die Gent willen beleven via eten, drinken, de sfeer. Meer info via:
www.gentsmaakt.be en
www.facebook.be/gentsmaak.
Tekst en foto: Jean Buyle